34

حیرت ہے کہ روزانہ کتنے اقدامات آپ کی صحت کو فائدہ پہنچاتے ہیں؟ ایک نئی تحقیق میں یہی کہا گیا ہے۔ صحت۔

ایک نئی تحقیق کے مطابق ، روزانہ کم از کم 7،000 قدم چلنے سے درمیانی عمر کے لوگوں کی تمام وجوہات سے قبل از وقت موت کا خطرہ 50 فیصد سے 70 فیصد تک کم ہو جاتا ہے۔ درمیانی عمر کے لوگ جس نے روزانہ کم اقدامات کیے۔

اس تحقیق کے نتائج جریدے ’’ جاما نیٹ ورک اوپن ‘‘ میں شائع ہوئے۔

لیکن روزانہ 10،000 سے زیادہ قدم چلنا – یا۔ چلنا تیز – خطرے کو مزید کم نہیں کیا ، معروف مصنف امندا پالوچ ، یونیورسٹی آف میساچوسٹس ایمہرسٹ میں جسمانی سرگرمی کے وبائی امراض کے ماہر۔

نتائج سادہ ، قابل رسائی کے لیے شواہد پر مبنی رہنما اصول قائم کرنے کی ابھرتی ہوئی کوششوں کو اجاگر کرتے ہیں۔ جسمانی سرگرمی جو صحت اور لمبی عمر کو فائدہ دیتا ہے ، جیسے چلنا۔

سکول آف پبلک ہیلتھ اینڈ ہیلتھ سائنسز میں کینیالوجی کے اسسٹنٹ پروفیسر پالوچ نے کہا کہ ایک دن میں اکثر 10 ہزار قدم ایک سائنسی طور پر قائم کردہ ہدایت نہیں ہے بلکہ ایک جاپانی پیڈومیٹر کے لیے کئی دہائیوں پرانی مارکیٹنگ مہم کا حصہ بن کر ابھری ہے۔

ایک سوال پلوچ اور ساتھی جواب دینا شروع کرنا چاہتے تھے: ہمیں روزانہ کتنے اقدامات کی ضرورت ہے۔ صحت کے فوائد؟

انہوں نے کہا ، “صحت عامہ کے پیغام یا کلینشین مریضوں کے رابطے کے بارے میں جاننا بہت اچھا ہوگا۔”

محققین نے کورونری آرٹیری رسک ڈویلپمنٹ ان ینگ بالغوں (کارڈیا) کے مطالعے سے ڈیٹا نکالا ، جو 1985 میں شروع ہوا تھا اور اب بھی جاری ہے۔

38 یا 50 سال کی عمر کے کچھ 2،100 شرکاء نے 2005 یا 2006 میں ایکسلرومیٹر پہنا تھا۔

اس کے بعد تقریبا 11 11 سال تک ان کی پیروی کی گئی ، اور نتیجے کے اعداد و شمار کا تجزیہ 2020 اور 2021 میں کیا گیا۔

شرکاء کو تین موازنہ گروپوں میں تقسیم کیا گیا: کم قدمی حجم (فی دن 7،000 سے کم) ، اعتدال پسند (7،000-9،999 کے درمیان) اور اعلی (10،000 سے زیادہ)۔

پالوچ نے کہا ، “آپ کو اموات میں بتدریج کمی کا خطرہ نظر آتا ہے کیونکہ آپ کو مزید اقدامات ملتے ہیں۔”

پلوچ نے مزید کہا ، “7،000 اور 10،000 قدموں کے درمیان صحت کے خاطر خواہ فوائد تھے لیکن ہم نے 10،000 قدموں سے آگے جانے سے کوئی اضافی فائدہ نہیں دیکھا۔”

پلوچ نے وضاحت کرتے ہوئے کہا ، “4000 قدموں پر لوگوں کے لیے 5،000 تک پہنچنا معنی خیز ہے۔ اور 5،000 سے 6،000 قدموں تک ، تقریبا 10،000 قدموں تک اموات میں اضافے کے خطرے میں کمی ہے۔”

کئی خصوصیات اس مطالعے کو خاص طور پر دلچسپ اور معلوماتی بناتی ہیں۔

ایک تو ، اس میں درمیانی عمر کے لوگ شامل تھے ، جبکہ بیشتر مرحلہ وار مطالعات بڑی عمر کے بالغوں پر مرکوز رہی ہیں۔

چنانچہ نتائج لوگوں کو صحت مند رکھنے اور قبل از وقت موت سے بچنے کے طریقے بتانا شروع کر سکتے ہیں ، جیسا کہ کچھ شرکاء نے تجربہ کیا۔

پلوچ نے کہا ، “اوسط زندگی کی توقع سے پہلے ان اموات کی روک تھام – یہ ایک بڑی بات ہے۔”

پلوچ نے مزید کہا ، “یہ ظاہر کرنا کہ روزانہ اقدامات قبل از وقت اموات کے ساتھ منسلک ہوسکتے ہیں ، اس میدان میں ایک نئی شراکت ہے۔”

اس مطالعے میں مردوں اور عورتوں اور سیاہ و سفید کے شرکاء کی برابر تعداد بھی شامل تھی۔

روزانہ کم از کم 7،000 قدم چلنے والے افراد میں اموات کی شرح خواتین اور سیاہ فاموں میں سب سے کم تھی ، ان کے زیادہ بیٹھے ساتھیوں کے مقابلے میں۔

لیکن مرنے والے لوگوں کا ایک محدود نمونہ تھا ، اور پلوچ نے خبردار کیا کہ محققین کو اعداد و شمار کے لحاظ سے اہم جنسی اور نسل کے فرق کا اندازہ لگانے کے لیے مختلف متنوع آبادیوں کا مطالعہ کرنے کی ضرورت ہے۔

پلوچ صحت پر روزانہ اقدامات کے اثرات کے بارے میں تحقیق جاری رکھنے کے لیے بے چین ہے اور زندگی کے مختلف مراحل میں مختلف طریقوں سے چلنا کس طرح فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔

انہوں نے یہ نتیجہ اخذ کیا کہ “ہم نے یہاں صرف ایک نتیجہ دیکھا – تمام اموات۔ آپ کی دلچسپی کے نتائج کے لحاظ سے ایسوسی ایشن مختلف نظر آسکتی ہے۔”

مزید کہانیوں پر عمل کریں۔ فیس بک اور ٹویٹر

یہ کہانی متن ایجنسی فیڈ سے متن میں ترمیم کے بغیر شائع کی گئی ہے۔ صرف سرخی تبدیل کی گئی ہے۔

.



Source link

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں