23

دماغی خوراک: الزائمر کی بیماری کو دور رکھنے کے لیے کھانے | صحت۔

ایک دماغی مرض کا نام ہے، ایک اعصابی عارضہ ، آپ کے دماغ کو سکڑ سکتا ہے یا دماغی خلیات وقت کے ساتھ مر جاتے ہیں۔ اس بیماری میں مبتلا شخص ابتدائی طور پر روزمرہ کے واقعات ، حالیہ گفتگو اور غلط جگہ کی چیزوں کو بھولنا شروع کر سکتا ہے۔ اس کے زیادہ ترقی یافتہ مراحل میں ، کسی کو خاندان کے ارکان یا قریبی دوستوں کو پہچاننے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے ، بالآخر بات چیت کرنے کی صلاحیت کھو سکتی ہے ، زیادہ سے زیادہ نیند آتی ہے ، اور وہ خود کام کرنے سے قاصر ہو جاتا ہے۔

الزائمر کی وجوہات۔

این آئی ایچ نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ایجنگ کے مطابق ، “سائنس دان ابھی تک مکمل طور پر نہیں سمجھ پائے ہیں کہ زیادہ تر لوگوں میں الزائمر کی بیماری کی کیا وجہ ہے۔ این آئی اے)

بڑھاپا بیماری کے لیے سب سے اہم خطرے والے عوامل میں سے ایک ہے۔ این آئی اے کی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ “الزائمر کے مرض میں مبتلا افراد کی تعداد 65 سال سے زیادہ ہر 5 سال کے بعد دگنی ہو جاتی ہے۔ 85 سال یا اس سے زیادہ عمر کے لوگوں میں سے ایک تہائی کو الزائمر کی بیماری ہو سکتی ہے۔”

یہ بھی پڑھیں: کیا آپ کی خوراک آپ کو افسردہ کر رہی ہے؟ ڈپریشن کے لیے بہترین اور بدترین غذائیں

جبکہ بیماری کا علاج نہیں کیا جا سکتا اور یہ ایک ترقی پسند اعصابی عارضہ ہے ، صحیح غذائیت کے ساتھ ، اس کے آغاز میں تاخیر ہو سکتی ہے۔

“اس پر تحقیق کی گئی ہے۔ غذائیت اور صحت مند غذا کے نمونے دماغ کے کام کرنے پر مفید اثر ڈالتے ہیں۔ فوڈ درزی ، فٹنس اینڈ نیوٹریشنل سائنسدان ، ڈاکٹر سدھانت بھارگوا کا کہنا ہے کہ ، ذہن کو فروغ دینے والی کھانوں کے ذریعے اپنی کھپت کی عادات کو بڑھانے سے سوزش کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

الزائمر کی بیماری کے لیے خوراک۔

خیال کیا جاتا ہے کہ بحیرہ روم اور DASH دو غذاؤں کا مجموعہ دماغ کے زوال کو روکتا ہے یا سست کرتا ہے۔ تحقیق اور مطالعے سے پتہ چلتا ہے کہ بحیرہ روم کی غذا کا استعمال علمی کمزوری اور الزائمر کی بیماری سے کمی کے خطرے کو بڑی حد تک کم کر سکتا ہے۔ دماغی صحت مند کھانے کی اشیاء جیسے سبزیاں ، پھلیاں ، سارا اناج ، مچھلی اور زیتون کا تیل اور محدود پروسس شدہ کھانے کی اشیاء یقینی طور پر آپ کی غذا کا حصہ ہونی چاہئیں۔

ڈاکٹر بھارگوا اور لیوک کوٹینو ، ہولسٹک لائف اسٹائل کوچ – انٹیگریٹیو اور لائف اسٹائل میڈیسن اور یو کیئر کے بانی – آپ کے بارے میں سب کچھ بذریعہ لیوک کوٹینو ، الزائمر کی بیماری کو دور رکھنے کے لیے درج ذیل کھانے کی سفارش کریں:

کالی اور پالک جیسی سبزیاں: سبز پتوں والی سبزیاں ، پھلیاں اور سبزیاں جیسے بروکولی اور گوبھی کھانے سے زیادہ سے زیادہ حفاظتی اینٹی آکسیڈینٹس اور وٹامنز استعمال ہوتے ہیں جو آپ کے دماغ کے لیے اچھا کام کرتے ہیں۔

گری دار میوے اور بیر: گری دار میوے اور بیر مثالی نمکین ہیں جو دماغ کی بہتر بہبود سے وابستہ ہیں۔ بلیو بیری اور اسٹرابیری کا آپ کے دماغ کو بہترین انداز میں کام کرنے میں اہم کردار ہے اور یہ الزائمر کی بیماری کی علامات کو کم کرنے میں مدد دے سکتا ہے۔

گری دار میوے اور بیر مثالی نمکین ہیں جو دماغ کی بہتر فلاح و بہبود سے وابستہ ہیں۔ (Pixabay)

اومیگا 3 فیٹی ایسڈ: کافی مقدار میں ومیگا 3 چربی حاصل کرنے سے دماغ کی صحت بحال ہو جائے گی۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ان صحت مند چکنائیوں میں موجود ڈی ایچ اے بیٹا امیلائیڈ پلاک کو کم کرے گا ، اس طرح الزائمر سے بچتا ہے۔ ان چربی سے بھرپور غذائی ذرائع میں ٹھنڈے پانی کی مچھلی جیسے سالمن ، ٹونا ، میکریل ، سمندری سوار اور سارڈین شامل ہیں ، جبکہ کوئی مچھلی کے تیل کے ساتھ ضم کرنے پر بھی غور کر سکتا ہے۔

گھی یا ناریل کا تیل + ہلدی + کالی مرچ کا طومار: کریکومین (ہلدی) کا استعمال پائپرین (کالی مرچ) کے ساتھ ساتھ اچھی چربی جیسے سرد دبا ہوا کنواری ناریل کا تیل یا خالص گھی یا خالص اضافی کنواری زیتون کا تیل دماغ کی صحت کے لیے بہت اچھا کام کرتا ہے۔

اچھی کوالٹی بلیک کافی یا ڈارک چاکلیٹ (> 75٪)

چقندر کی جمع: نائٹریٹس سے بھرپور یہ واسوڈیلیٹر کے طور پر کام کرتا ہے اس طرح دماغ کی طرف خون کا بہاؤ بڑھتا ہے۔

چقندر (Pixabay)
چقندر (Pixabay)

سیلینیم سپلیمنٹس کی شکل میں یا سیلینیم سے بھرپور کھانے کی اشیاء جیسے برازیل گری دار میوے ، انڈے ، چکن ، گائے کا گوشت ، سورج مکھی کے بیج ، کاجو ، پالک ، جئی ، دودھ ، کیلے وغیرہ

انجیوجینیسیس سے بھرپور غذائیں جیسے ڈارک چاکلیٹ ، ہلدی ، سبز اور کالی چائے ، مچھا چائے ، صلیبی سبزیاں ، بیر ، انار ، دبلی پتلی پروٹین وغیرہ۔

ڈاکٹر بھارگوا اور Coutinho بھی الزائمر کی بیماری سے بچنے کے لیے کھانے سے پرہیز کرتے ہیں۔

بہتر سفید چینی: بہتر چینی کے استعمال کو کم کرنا ضروری ہے خاص طور پر پروسیسڈ فوڈز میں موجود ، اس کے بجائے پھلوں جیسے صحت مند آپشنز کا انتخاب کریں۔

چینی اور نمک میں زیادہ کھانے سے پرہیز کرنا چاہیے (Pixabay)
چینی اور نمک میں زیادہ کھانے سے پرہیز کرنا چاہیے (Pixabay)

بہتر تیل اور پروسیسڈ تیل۔خاص طور پر وہ لوگ جو غیر متوازن ومیگا 3 اور 6 کے تناسب سے پرہیز کریں۔ الزائمر کے مریضوں کو لازمی طور پر ایسے کھانے کو محدود کرنے پر غور کرنا چاہیے جن میں سنترپت چربی اور کولیسٹرول زیادہ ہو جیسے مکھن یا چربی کا گوشت۔

زیادہ نمک والی خوراک: نمک میں زیادہ غذا پروٹین ٹاؤ کی سطح کو غیر مستحکم کرکے علمی زوال کو تیز کر سکتی ہے۔ انتہائی تاؤ کی سطح ڈیمنشیا کی علامت ہے۔ ایک متبادل کے طور پر ، مصالحے یا جڑی بوٹیوں کو موسمی خوراک میں استعمال کرنے کی سفارش کی جاتی ہے۔

دودھ اور گندم: خاص طور پر اگر سوزش کے نشانات زیادہ ہوں کیونکہ ان کو کھانے سے یہ مزید بڑھ سکتا ہے۔ مزید برآں ، ہماری آنت اور دماغ پیچیدہ طور پر جڑے ہوئے ہیں ، اور اگر گلوٹین کھانا آپ کے آنت میں علامات کو متحرک کرتا ہے تو ، یہ آپ کے دماغ کی صحت کو بھی متاثر کر سکتا ہے۔ تو ، ان دو اشیاء پر آسانی سے جائیں۔

تمام اشتعال انگیز غذائیں بشمول پروسس شدہ گوشت ، اضافی الکحل اور تمباکو نوشی۔

مزید کہانیوں پر عمل کریں۔ فیس بک & ٹویٹر

.



Source link

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں