28

زنک سے بھرپور خوراک: ماہر زنک کے بارے میں سب کچھ شیئر کرتا ہے۔ زنک کی کمی سے بچنے کے لیے کھانے کے بہترین آپشنز

ہم سب جانتے ہیں کہ ہماری خوراک میں کافی وٹامن حاصل کرنا ضروری ہے ، لیکن معدنیات کے لیے بھی یہی ہے۔ ہمارے جسم کو بڑھنے اور صحت مند رہنے کے لیے کچھ معدنیات ، جیسے کیلشیم ، میگنیشیم ، آئرن کی زیادہ مقدار کی ضرورت ہوتی ہے۔ اور ایک معدنیات جو خاص طور پر توجہ کا مستحق ہے وہ زنک ہے۔ متوازن غذا کی مطابقت اور زنک جیسے ضروری مائکرو نیوٹرینٹس کی باقاعدہ مقدار کوویڈ 19 وبائی مرض نے نمایاں کیا ہے۔

کسی کو اپنی خوراک میں زنک کی ضرورت کیوں ہے؟

ہمارا مدافعتی نظام اس طرح ڈیزائن کیا گیا ہے کہ یہ غیر ملکی خلیوں سے لڑ سکتا ہے تاکہ ہمیں مختلف الرجیوں اور بیماریوں سے بچا سکے۔ چونکہ COVID-19 نے ہندوستان سمیت دنیا بھر کے بڑے جغرافیوں کو متاثر کیا ہے ، غذا یا سپلیمنٹس کے ذریعے قوت مدافعت بڑھانے پر پہلے سے کہیں زیادہ زور دیا گیا ہے۔ اسکے علاوہ وٹامن سی & D ، زنک ایک اور عنصر ہے جس کی شناخت ہمارے مدافعتی نظام کے لیے ضروری معدنیات کے طور پر کی گئی ہے۔

زنک انسانی جسم میں بہت سے حیاتیاتی افعال سے وابستہ ہے اور کئی سیلولر عمل میں شامل ہے۔ زنک۔ جسم میں 300 سے زیادہ خامروں کے لیے ضروری ہے ، پروٹین کی ترکیب ، زخم کی شفا ، ڈی این اے کی ترکیب ، سیل کی تقسیم میں کلیدی کردار ادا کرتا ہے اور ذائقہ اور بو کے مناسب احساس کے لیے ضروری ہے۔ یہ ڈبلیو بی سی کا ایک اہم جزو بھی ہے جو انفیکشن سے لڑتا ہے۔

عالمی تحقیق نے یہ بھی پایا ہے کہ زنک ان حالات میں مدد کر سکتا ہے:

  • عام سردی کو کم کریں۔
  • ہائپوٹائیڈائیرزم کا علاج کریں۔
  • مدافعتی نظام کو بہتر بنائیں۔
  • زخم کی شفا یابی کی حمایت کریں۔
  • ہاضمہ صحت کو بہتر بنائیں۔
  • دل کی پریشانیوں کو دور کریں۔
  • آنکھوں اور جلد کی صحت کو بہتر بنائیں۔

یہ بھی پڑھیں:

جب آپ کافی زنک استعمال نہیں کرتے تو کیا ہوتا ہے؟

ستم ظریفی یہ ہے کہ ایک ضروری غذائیت ہونے کے باوجود ، انسانی جسم خود زنک پیدا یا ذخیرہ نہیں کر سکتا اور اس لیے خوراک کے ذریعے اس کی تکمیل کی ضرورت ہے۔ ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن (ڈبلیو ایچ او) کے مطابق زنک کی کمی کی وجہ سے سالانہ تقریبا،000 800،000 لوگ مر جاتے ہیں جن میں سے 450،000 پانچ سال سے کم عمر کے بچے ہیں۔ بھارت ان ممالک میں شامل ہے جن میں زنک کی کمی سب سے زیادہ زرعی مٹی ہے-اور اوسط کمی 40 around کے لگ بھگ ہے ، جس سے فصلوں کی پیداوار اور معیار متاثر ہوتا ہے ، جو انسانی صحت کو منفی طور پر متاثر کر رہا ہے جس کی وجہ سے غذائی قلت پیدا ہوتی ہے۔ کھادوں کے ذریعے فصلوں کی زنک بائیوفورٹیفیکیشن اس نازک چیلنج سے نمٹنے کا پائیدار حل ہے۔

زنک کی کمی۔ کمزور مدافعتی فنکشن سے منسلک کیا گیا ہے جو انسانی جسم کو آکسیڈینٹ تناؤ ، سوزش کے عمل میں اضافہ ، اور جان لیوا حالات کے ساتھ ساتھ سیلولر اور سب سیلولر لیول پر وقت سے پہلے سیل کی موت کا باعث بنتا ہے۔ زنک کی کمی سے پیدا ہونے والے دیگر مسائل میں زخموں کی آہستہ آہستہ شفا اور بھوک کی کمی شامل ہے۔ بہت سے ماہرین نے نوٹ کیا ہے کہ آنت کی خراب صحت ، مہاسے ، بار بار موڈ کے مسائل ، بالوں کا گرنا ، بلڈ شوگر کے مسائل ، اور یہاں تک کہ تولیدی مسائل بھی زنک کی کم سطح سے متعلق ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:

فوائد دیکھنے کے لیے آپ کو کتنا زنک لینا چاہیے؟

اچھی صحت کو برقرار رکھنے کے لیے صرف تھوڑی مقدار میں زنک کی ضرورت ہوتی ہے۔ نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ہیلتھ ، امریکہ کے مطابق ، زنک کی تجویز کردہ یومیہ الاؤنس خواتین کے لیے 8 ملی گرام اور مردوں کے لیے 11 ملی گرام ہے۔ حاملہ خواتین کے لیے روزانہ زنک کی تجویز کردہ خوراک 11 ملی گرام اور دودھ پلانے والی خواتین کے لیے 12 ملی گرام ہے۔

زنک سے بھرپور غذا: یہاں آپ کے لیے کھانے کے بہترین آپشنز ہیں۔

زنک قدرتی طور پر کھانے میں موجود ہے اور غذائی ضمیمہ کے طور پر دستیاب ہے۔ مختلف قسم کے کھانے میں زنک ہوتا ہے۔

جانوروں پر مبنی غذائیں زنک کا بہترین ذریعہ ہیں اور سیپ گوشت اور پولٹری کے ساتھ چارٹ میں سرفہرست ہیں جو ترقی یافتہ ممالک میں زنک فراہم کرتے ہیں۔

پودوں پر مبنی کھانے عام طور پر زنک کی مقدار میں کم ہوتے ہیں۔ سبزی خوروں سے زنک کی جیو کی دستیابی غیر سبزی خوروں سے کم ہے۔ فائٹیٹس ، جو سبزی خوروں میں موجود ہیں جیسے سارا اناج کی روٹی ، اناج ، پھلیاں وغیرہ ، زنک باندھتے ہیں اور اس کے جذب کو روکتے ہیں۔ سبزی خور کھانے کی تیاری کے کچھ ایسے طریقے استعمال کرنے سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں جو زنک کی جیو کی دستیابی کو بڑھاتے ہیں ، جیسے پھلیاں ، اناج اور بیجوں کو پانی میں کئی گھنٹوں تک پکانے یا پھوٹنے کی اجازت دینے سے پہلے۔ بھوننا ، ابال وغیرہ

پودوں پر مبنی غذائیں جن میں زنک کی کافی مقدار ہوتی ہے ، گری دار میوے ، جیسے اخروٹ ، بادام ، کاجو اور بیج ، جیسے سورج مکھی ، کدو ، تربوز کے بیج؛ دودھ اور دودھ کی مصنوعات سارا اناج اور پھلیاں ، جیسے چنے ، دال اور پھلیاں۔ پھل اور سبزیاں جن میں زنک کا نسبتا better بہتر ذریعہ ہوتا ہے ان میں بالترتیب ایوکاڈو ، انار ، امرود اور مشروم ، پالک ، بروکولی شامل ہیں۔

زیادہ تر ہندوستانی اناج پر مبنی خوراک رکھتے ہیں۔ اس لیے ہندوستانی آبادی میں زنک کی کمی وسیع ہے۔ سبزی خوروں کو بعض اوقات غیر سبزی خوروں کے مقابلے میں زنک کے لیے 50 فیصد زیادہ RDA کی ضرورت ہوتی ہے۔ سخت سبزی خوروں کے لیے بہترین طریقہ زنک سے بھرپور سبزی خور کھانے کی اشیاء بشمول ڈیری مصنوعات ، سارا اناج ، پھلیاں وغیرہ شامل کرکے متوازن غذا رکھنا ہے۔

متوازن غذا اور غذائی سپلیمنٹس کے ذریعے زنک COVID-19 سے لڑنے کے لیے قوت مدافعت بڑھانے کی کلید ہے در حقیقت ، یہ کہنا دانشمندی ہوگی کہ یہاں تک کہ اگر آج کل عالمی سطح کے ساتھ ساتھ ہندوستان میں بھی کئی ویکسین تیار ہوچکی ہیں ، اور کسی کو موقع ملنے پر اس سے فائدہ اٹھانا چاہیے ، ایک ہی وقت میں ، یہ ابھی تک معلوم نہیں ہے کہ ویکسین ہے یا نہیں -حوصلہ افزائی کی قوت مدافعت مختصر یا لمبی ہوگی۔ اگر استثنیٰ قلیل المدتی ہے ، تو کسی کو باقاعدہ بوسٹر خوراک کی ضرورت ہوگی۔ یہ کہنے کے بعد ، انفیکشن سے لڑنے کے لیے مضبوط قوت مدافعت وقت کی ضرورت ہے ، کیونکہ روک تھام ہمیشہ علاج سے بہتر ہوتی ہے!

مصنف کا بائیو: ڈاکٹر اینڈریو گرین اس وقت بین الاقوامی زنک ایسوسی ایشن کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر ہیں۔ اس سے قبل ڈائریکٹر ماحولیات ، صحت اور پائیداری کے ساتھ ساتھ بین الاقوامی زنک ایسوسی ایشن (IZA) کے لیے زنک نیوٹریئنٹ انیشیٹو (ZNI) کے ڈائریکٹر ، عالمی زنک انڈسٹری کی نمائندگی کرنے والی ایک غیر منافع بخش تنظیم۔

دستبرداری: اس آرٹیکل کے اندر ظاہر کی گئی رائے مصنف کی ذاتی رائے ہے۔ این ڈی ٹی وی اس آرٹیکل پر کسی بھی معلومات کی درستگی ، مکمل ، موزوںیت یا درستگی کے لیے ذمہ دار نہیں ہے۔ تمام معلومات اسی بنیاد پر فراہم کی جاتی ہیں۔ آرٹیکل میں ظاہر ہونے والی معلومات ، حقائق یا آراء این ڈی ٹی وی کے خیالات کی عکاسی نہیں کرتی ہیں اور این ڈی ٹی وی اس کے لیے کوئی ذمہ داری یا ذمہ داری قبول نہیں کرتا۔

.



Source link

کیٹاگری میں : صحت

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں